Δεκέμβριος του 1804. Μπροστά στον Πάπα Πίο τον 7ο, η σύζυγος του Ναπολέοντα του 1ου, γονατιστή, στέφεται αυτοκράτειρα. Φορά στο κεφάλι μία κορώνα με 1040 διαμάντια και 260 καράτια. Το επανωφόρι της έχει δημιουργηθεί από 20 ρώσικες ερμίνες.

Την ημέρα εκείνη η Νέα Σελήνη μόλις αποχωρίζουσα, ξεκινούσε τον νέο της κύκλο. Είχε κάνει σύνοδο με την Σελήνη της Ιωσηφίνας, τριγώνιζε τον Β. Δεσμό της και τον Ουρανό (κυβερνήτη του 10ου της – η επίτευξη των στόχων). Η Νέα Σελήνη σε σύνοδο με τον 7ο οίκο της (τιμές που της προσφέρονται λόγω του γάμου της) και φυσικά διάμετρο με τον Ωροσκόπο της (η προσωπική της έκφραση).

Ποια ήταν αυτή η γυναίκα που έφθασε σε τέτοια σημαντική θέση, επειδή την αγάπησε ένας άντρας;

Η Ιωσηφίνα, ή, σύμφωνα με την καταγωγή της η Rose Marie -Josephe Tascher de La Pagerie, γεννήθηκε στη γαλλική Μαρτινίκα, από παλιά οικογένεια ευγενών που εγκαταστάθηκε στη νησιωτική αυτή περιοχή. Ο πατέρας της ανήκε στο πολεμικό ναυτικό (σύνοδος ιδιομοιρίας Ήλιου και Άρη και το ζώδιο των Ιχθύων εμπεριεχόμενο στον 10ο οίκο του πατέρα). Ο πατέρας ασχολήθηκε με φυτείες στη μακρινή Μαρτινίκα και εκείνη μεγάλωσε έξω από την μετροπολιτική Γαλλία (Σελήνη στον Τοξότη) με μία ανέμελη παιδική ηλικία, απ’ ό,τι λένε τα βιογραφικά κείμενα. Ωστόσο, θα μπορούσαμε να υποθέσουμε, πως το ίδιο το παιδί, για οικογενειακούς λόγους, κρατά μέσα του, ένα παράπονο:

Η Σελήνη είναι σε σχηματισμό ταυ τετραγώνου με τον Χείρωνα και με τον Δία και την Αφροδίτη. Συναισθηματικά φορτισμένη, δεν ικανοποιείται, αντίθετα θλίβεται (η Αφροδίτη είναι σε σύνοδο με τον σταθερό αστέρα της Αλκυόνης, που φέρνει δάκρυα). Τα παιδιά με γωνιακή σχέση της Αφροδίτης με τον Χείρωνα, επεμβαίνουν συνήθως στις δύσκολες στιγμές των γονέων τους, επιδιώκοντας να φέρουν ηρεμία και ισορροπία. Στην πορεία, βιώνουν την αγάπη, σαν να είναι θύμα της ή είναι όντως πληγωμένοι από την αγάπη και τις απαιτήσεις αυτής (Δίας σε σύνοδο με την Αφροδίτη και διάμετρο με την Σελήνη).

Ο θρύλος λέει, πως μία γριά μαύρη σκλάβα είχε μαντέψει, ότι η Ιωσηφίνα και η εξαδέλφη της θα είχαν ένα δοξασμένο μέλλον. Αλλά για την Ιωσηφίνα προσέθεσε πως θα έχει ένα δυστυχισμένο γάμο, αν και θα γίνει βασίλισσα.
Ο Κρόνος, κυβερνήτης παραδοσιακός του Μεσουρανήματος, είναι σε τρίγωνο με τον Πλούτωνα (διασημότητα και δύναμη) και σε εξάγωνο με τον Ήλιο της. Αλλά είναι στην ακμή του 12ου της οίκου: ταλαιπωρία και περιορισμοί, μέσα από την δόξα αυτή. Ο Ουρανός, δεύτερος κυβερνήτης του Υδροχόου, στον 11ο οίκο (στόχοι και όνειρα), είναι σε σύνοδο με τον Β. Δεσμό της (το πεπρωμένο και οι καρμικές προεκτάσεις του).

Και πράγματι, η Ιωσηφίνα, επιστρέφοντας στην ηπειρωτική Γαλλία, παντρεύεται, αλλά ο γάμος της σύντομα αποδεικνύεται δυσάρεστη εμπειρία, καθώς ο σύζυγός της την απατά. Αν και έχει ήδη δύο παιδιά, χωρίζει και αρχίζει να συναναστρέφεται την γαλλική αριστοκρατία, όπου διαπιστώνει πως η απιστία… είναι ένα άθλημα που ασκούν πολλοί! Στα 22 της, αρχίζει μία ζωή αρκετά ελεύθερη για τα δεδομένα της εποχής (ο Ερμής στις 22 μοίρες, κυβερνά την προσωπικότητά της) με σχέσεις κυρίως με αξιωματικούς (Ήλιος σε ιδιομοιρία με τον Άρη) και με μία περιπέτεια προσωπική: παρ’ ολίγον να γίνει ένα ακόμη θύμα της γκιλοτίνας. Εκείνη την ταραχώδη περίοδο, ο πρώην σύζυγός της, γνωστός ευγενής και βασιλικός, εκτελέστηκε και η ίδια, σαν συγγενικό πρόσωπο φυλακίστηκε για να έχει την ανάλογη τύχη. Τα θέλγητρά της όμως γοήτευσαν ένα αξιωματικό και ελευθερώθηκε.

Σε ένα από τα σαλόνια που σύχναζε, γνωρίζει ένα βράδυ τον Ναπολέοντα Βοναπάρτη, μόλις 26 ετών. Έναν μικροκαμωμένο αξιωματικό, με άσχημη κορσικανή προφορά, χωρίς περιουσία ή ευγενικές καταβολές. Με έντονη όμως προσωπικότητά (Λέων) και μαγνητισμό (η Αφροδίτη, κυβερνήτης του Ωροσκόπου, σε διάμετρο με τον Πλούτωνα).

Ο νεαρός άντρας γοητεύεται από αυτήν. Τα λόγια που γράφει αργότερα για την εντύπωση που του προκάλεσε, είναι μία ποίηση γεμάτη έρωτα.
Γι’ αυτόν, η κατάκτησή της είναι ένα όνειρο: ο Ποσειδώνας της κάνει σύνοδο με τον Ήλιο του.
Την ερωτεύεται, τον συγκινεί σαν γυναίκα και σαν δυναμική προσωπικότητα μέσα στις ευαισθησίες της γυναικείας φύσης, την αγαπά με πάθος: η Αφροδίτη του, κάνει σύνοδο με τον Ήλιο και τον Άρη της στον Καρκίνο.
Ο αστεροειδής Ψυχή είναι σε σύνοδο με τον Πλούτωνά του και σε τετράγωνο με τους Δεσμούς της Σελήνης της. Σε ακριβές δε τετράγωνο με τον Ουρανό της, κυβερνήτη του 10ου της. Η κοινωνική της εικόνα, πιο ελεύθερη, πιο αντισυμβατική από τα κοινωνικά δεδομένα, συγκινεί βαθιά τον Ναπολέοντα.
Βλέπει την σχέση ως σοβαρή, καθώς η Αφροδίτη του κάνει εξάγωνο με τον Κρόνο της και ο Δίας της κάνει τρίγωνο με την Σελήνη του (εικόνα της συζύγου), εξ ου και ένας βασικός παράγοντας που τους οδήγησε στο γάμο.

Εκείνη έλκεται από αυτόν:

  • Ο αστεροειδής της Ψυχή, είναι σε σύνοδο με τον Ωροσκόπο του, δηλώνοντας πως η προσωπικότητά του γεμίζει και συγκινεί τον ψυχισμό της. Παράλληλα κάνει τετράγωνο με τον Κρόνο του (εδώ υπάρχει πίεση ψυχολογική και κυριαρχία από μέρους του) και τετράγωνο με την Σελήνη του (κάτι που λειτούργησε όταν την πίεση να διαλυθεί ο γάμος, για χάρη της γονιμότητας-Σελήνη).
  • Η Μαύρη Σελήνη του κάνει σύνοδο με τον 7ο της και την Σελήνη της (το πάθος την μαγνητίζει και την κάνει να τον προσέξει).
  • Ο αστεροειδής της Έρως κάνει διάμετρο με την Μαύρη Σελήνη του, φέρνοντας μία μοιραία έλξη.
  • Η Αφροδίτη της κάνει τρίγωνο με την Σελήνη του και μοιάζει να συναισθάνεται τις συγκινήσεις του και να συμπονά με ό,τι τον θλίβει (ας θυμηθούμε πως η Αφροδίτη της είναι στον σταθερό της θλίψης, την Αλκυόνη και η Σελήνη του είναι στον Αιγόκερο και στην ακμή του 4ου – οι προβληματικές οικογενειακές καταβολές του Ναπολέοντα).
  • Ο Ερμής του κάνει τρίγωνο με τη Σελήνη της και της αρέσει ο τρόπος που σκέπτεται και μιλά.
  • Ο Ποσειδώνας του τετραγωνίζει τη Σελήνη της και τον εξιδανικεύει, αν και στην συνέχει αυτό θα φέρει απογοήτευση.
  • Δυσάρεστο σημείο αποτελεί ο Κρόνος του πάνω στον Ερμή της, κάτι που δείχνει πως δεν την «άκουγε» όταν του μιλούσε. Αλλά και εκείνη έχει τον Κρόνο της σε τετράγωνο με τον Ερμή. Η λεκτική επικοινωνία είναι δύσκολη, που ωστόσο συμπληρώνεται από την συναισθηματική.
  • Ο Άρης του κάνει τετράγωνο με τον Ωροσκόπο της και συντελεί στην ερωτική έλξη, έστω και με εντάσεις, ενδεχόμενα ζήλια ή κατακτητική διάθεση.

Η Ιωσηφίνα στα 32 της, δεν είναι πια πολύ νέα (για τα δεδομένα της εποχής) κι έχει ήδη δύο παιδιά. Οι συνθήκες της δείχνουν τον δρόμο του γάμου με τον Ναπολέοντα, ο οποίος αναλαμβάνει να μεγαλώσει τα παιδιά της. Ο γάμος γίνεται μετ’ εμποδίων και πολλών ευτράπελων (ο οίκος του 2ου γάμου της Ιωσηφίνας είναι στον Υδροχόο) και ο σύζυγός της φεύγει δύο μέρες μετά σε εκστρατεία. Γι’ αυτήν, είναι ένα πεπρωμένο που αλλάζει την πορεία της ζωής της (ο Ουρανός σε σύνοδο με τον Β. Δεσμό), αλλά δεν υπάρχει μεγάλη ικανοποίηση, ενδεχόμενα κι από την απομάκρυνση του συζύγου λόγω των διαρκών εκστρατειών του (Κρόνος – παραδοσιακός κυβερνήτης του 9ου, στην ακμή του 12ου).

Η σχέση αυτή μπορούσε «να κρατήσει για πάντα»;

Επέλεξα τα κυριότερα δεδομένα της συναστρίας που τους έφεραν κοντά. Αλλά σε ένα ζευγάρι, η διάρκεια και η μελλοντική επιτυχία, κρίνεται από ένα ακόμη ωροσκόπιο, το Σύνθετο.

Το Σύνθετο Ωροσκόπιο δημιουργείται από την σύνθεση των δύο ατομικών ωροσκοπίων. Για να το δημιουργήσουμε βασιζόμαστε στα μεσοδιαστήματα όλων των κοινών παραγόντων στους ατομικούς χάρτες. Παίρνουμε, για παράδειγμα, την μέση απόσταση του Ήλιου του ενός από τον άλλο και εκεί, στον νέο χάρτη, βάζουμε τον Ήλιο του Σύνθετου. Το ίδιο κάνουμε με τον Αφροδίτη του ενός και την Αφροδίτη του άλλου και με κάθε όμοιο παράγοντα. Στον νέο χάρτη, έχουμε το ζευγάρι να συν-λειτουργεί, σαν να είναι ένα σώμα και μία ψυχή. Αυτός ο χάρτης προσδιορίζει πολλά και σε μεγάλο βαθμό περιγράφει τις μελλοντικές προδιαγραφές του ζευγαριού.

Η σημασία του Ωροσκόπου του Σύνθετου χάρτη είναι μεγάλη.
Εδώ βλέπουμε πως έχουμε ένα Ωροσκόπο στον Λέοντα. Δόξα και τιμές έζησε το ζευγάρι και μάλιστα τιμές βασιλικές (Λέων) και έγιναν μονοκράτορες (Λέων ο μονάρχης), αφού έγιναν αυτοκράτορες. Ωστόσο, σε σύνοδο με τον Ν. Δεσμό, μας λέει, πως τα δύο αυτά άτομα, έχουν ήδη βιώσει την έννοια της δόξας και της εξουσίας στο παρελθόν και το να επικεντρωθούν στην προσωπική τους προβολή, θα ήταν λάθος. Ωστόσο, η ανάγκη γίνεται επιτακτική, καθώς ο Δίας κάνει σύνοδο με τον Ν. Δεσμό και τον Ωροσκόπο, φέρνοντας στους ίδιους την απαίτηση και την υπερβολή. Παράλληλα, η εξιδανίκευση της προσωπικότητάς τους (σαν ζευγάρι) έρχεται από την μετέπειτα σύνοδο του Ποσειδώνα. Έτσι, πέφτουν στην πλάνη των οραμάτων τους.

Πώς ήταν όμως η αίσθηση του καθενός για τον γάμο αυτό;

  • Ο Ωροσκόπος του Σύνθετου πέφτει στον 10ο οίκο του Ναπολέοντα: του δίνει κοινωνικό προφίλ και εξουσία. Καταξιώνεται. Τον θεωρεί σημαντικό έργο ζωής. Σε σύνοδο με τον Ήλιο του, είναι η επιθυμία του και μέρος της αυτοπροβολής του.
  • Ο Ωροσκόπος πέφτει στον 3ο οίκο της Ιωσηφίνας: λόγω των μετακινήσεών του, ο Ναπολέων έγραφε πολλά γράμματα στην γυναίκα του, γεμάτα αγάπη, αναμονή και ρομαντισμό. Η επικοινωνία τους ήταν κυρίως με την αλληλογραφία. Σε σύνοδο με τον Ποσειδώνα της, ο γάμος φαίνεται περισσότερο θολός, ουτοπικός ή και απογοητευτικός τελικά για την ίδια. Ενεργοποιεί το ταυ τετράγωνο του Ποσειδώνα με την Αφροδίτη και τον Χείρωνα και της θυμίζει αυτά που φέρνει από τα παιδικά της χρόνια, σαν βιώματα πικρά. Δεν την γεμίζει στο συναισθηματικό της κενό.

Ο χάρτης σαν εικόνα, έχει τονισμένο τον πρώτο οίκο (προσωπικές φιλοδοξίες και ανάγκη προβολής του «εμείς») και τον 12ο οίκο, ένα οίκο που κρατά τα μυστικά από την ζωή του καθενός χωριστά προ του γάμου. Εδώ έχουμε τον Ήλιο σε σύνοδο με τον Ερμή (στην κρίσιμη μοίρα 29η των παρορμητικών) και τον Άρη. Καταστάσεις θολές που σχετίζονται ενδεχόμενα με τις οικογενειακές καταβολές (στον Καρκίνο), κρυμμένες ευαισθησίες και πόνο, επιθυμίες, ιδέες, πάθη που δεν συζητιούνται. Μυστικά που το ζευγάρι δεν μοιράζεται πάνω σ’ αυτά τα θέματα. Σίγουρα ένας έντονος 12ος οίκος δεν είναι κάτι το θετικό για το μέλλον. Αυτά όλα σε τετράγωνο με τον Ουρανό, σε κρίσιμη μοίρα (29η των παρορμητικών), φέρνει τελικά κρίση και διάλυση που χτυπά κυρίως την Ιωσηφίνα (ο Ουρανός αφορά τον δεύτερο γάμο της και ο Ερμής την προσωπικότητά της, επειδή κυβερνά τον Ωροσκόπο της). Συνήθως ο γάμος με ένα δυνατό 12ο οίκο, δεν πάει καλά. Υποσυνείδητες παρορμήσεις και βιώματα από το παρελθόν, φέρνουν προβλήματα σταδιακά.

Ενώ ο Ναπολέοντας έλειπε, η Ιωσηφίνα άρχισε πάλι να διασκεδάζει σε πάρτι και να έχει φλερτ, κατακτήσεις και επαφές με άλλους άντρες (ο Άρης και ο Ήλιος στον 12ο). Ο Ήλιος, κυβερνήτης του χάρτη στον 12ο δηλώνει επίσης την κρυφή, παρασκηνιακή συμπεριφορά και τις δυσκολίες για να φθάσουν την ευτυχία. Οι τρεις πλανήτες εκεί, σε μισό τετράγωνο με τον Κρόνο και την Αφροδίτη, δείχνουν την έλλειψη αγάπης στον γάμο.

Οι συναισθηματικοί παράγοντες του χάρτη, η Σελήνη και η Αφροδίτη, δεν έχουν στοιχεία τρυφερότητας. Η Αφροδίτη, αν και καλή όψη με τους Δεσμούς, κάνει σύνοδο με τον Κρόνο και δείχνει ένα πάγωμα στην αισθηματική έκφραση. Η Σελήνη είναι σε Κρόνιο ζώδιο, στον Αιγόκερο, επομένως πάλι οι συγκινήσεις δεν εκφράζονται. Ο Δίας, κυβερνήτης του 5ου οίκου, ενώ είναι σε καλό ζώδιο, στον Λέοντα, κάνει σύνοδο με τον Ποσειδώνα και τον Ν. Δεσμό και υπάρχει μία ασάφεια, μία προδοσία ή μία απογοήτευση στα αισθήματα. Λάθη ή παραλείψεις, δεν ευνοούν την τρυφερότητα.

Το Μεσοδιάστημα Αφροδίτης και Δία, που αφορά τον γάμο, είναι στην ακμή του 12ου, μία όχι και τόσο θετική ένδειξη.

Ο 7ος οίκος είναι στον Υδροχόο, που θα έδειχνε και την διαζευγμένη γυναίκα, αλλά γενικά φέρνει τάση για ελευθερία ή για γάμο με ελεύθερη σχέση. Ο κυβερνήτης Ουρανός είναι σε μοίρα που φέρνει κρίση ή ασθένεια (ουσιαστικά ή συμβολικά). Ο γάμος ασθένησε στα δεσμά του, από την έλλειψη απογόνου.

Οι καρμικοί παράγοντες είναι έντονοι γύρω από το θέμα της αγάπης: Αφροδίτη και Κρόνος, Σελήνη σε Κρόνιο ζώδιο σε σύνοδο με Πλούτωνα, Ν. Δεσμός στον Ωροσκόπο και αστεροειδής Έρως σε ακριβή σύνοδο με τον Ν. Δεσμό και τον Ωροσκόπο!

Οι άνθρωποι αυτοί έπρεπε να μάθουν από την εμπειρία της αγάπης, μέσα από τον γάμο τους(Β. Δεσμός στην ακμή του 7ου οίκου). Έπρεπε ίσως να προσπαθήσουν περισσότερο για να βγουν κερδισμένοι. Ωστόσο, ο καθένας δεν είχε ξεπεράσει τα δικά του προβλήματα, τα οποία μετέφερε μυστικά (12ος οίκος) και δεν εξήγησε στον άλλο. Αυτά έγιναν τροχοπέδη στο μέλλον τους.

Ο Ναπολέων ήθελε παιδιά (ένας Λέων σε όλο του το μεγαλείο). Η στερημένη παιδική του ηλικία και τα προβλήματα των παιδικών τους χρόνων φαίνονται από την Σελήνη στην ακμή του 4ου οίκου του (στον γενέθλιο χάρτη του) και στον Αιγόκερο, σε διάμετρο με τον Κρόνο και τον Ερμή. Στον Σύνθετο χάρτη έχει την ακμή στον Τοξότη και τον Δία στον πρώτο οίκο και στον Λέοντα. Ο Δίας αυτός είναι σε σύνοδο με τον Ήλιο του. Αλλά παράλληλα είναι σε σύνοδο με τον Ν. Δεσμό (κάτι που εξασθενεί την δύναμή του). Στον 5ο οίκο του Σύνθετου, έχουμε την Σελήνη σε σύνοδο με τον Πλούτωνα. Αλλά στο ζώδιο του Αιγόκερου, που περιορίζει την γονιμότητα. Η Ιωσηφίνα έχει ήδη δύο παιδιά. Οι δύο πλανήτες, δείχνουν τα δύο παιδιά, χωρίς να δίνουν την ευχέρεια περισσότερων. Ωστόσο, ο Ναπολέων περιμένει περισσότερα: ο Δίας του Σύνθετου στον Ήλιο του επάνω, φέρνει πολλές προσδοκίες για δημιουργικότητα και αγάπη. Υπάρχουν όμως τα δεδομένα;

Ο 10ος οίκος του Σύνθετου χάρτη, δηλώνει τον τρόπο εξέλιξης της σχέσης. Η ακμή είναι στον Ταύρο, ένα ζώδιο που θα ήθελε σταθερότητα, ασφάλεια και απολαύσεις. Η Αφροδίτη όμως, αν και έχει θετικές όψεις με τους Δεσμούς της Σελήνης, κάνει σύνοδο με τον Κρόνο και τετράγωνο με τον Χείρωνα. Η ευχαρίστηση δεν επιτυγχάνεται.

Ενδιαφέρον έχει το Σύνθετο Μεσουράνημα μέσα στους γενέθλιους χάρτες του ζευγαριού:

  • Στον χάρτη της Ιωσηφίνας είναι μέσα στον 12ο οίκο (ταλαιπωρία και δυσκολίες).
  • Στο χάρτη του Ναπολέοντα είναι στον 7ο οίκο (γάμος) αλλά σε σύνοδο με τον Ουρανό του (διαζύγιο – αν και δηλώνει τον γάμο με μία διαζευγμένη ή μία γυναίκα πολύ «ελεύθερη» για την εποχή της). Επειδή ο Ουρανός του Ναπολέοντα κάνει μεγάλο τρίγωνο με τον Ποσειδώνα και τον Άρη και τον Πλούτωνά του, δεν φέρνει άσχημα αποτελέσματα.

Στον Σύνθετο υπερτερεί ο παρορμητικός σταυρός και το στοιχείο της γης: θυμίζει, δηλαδή, τον Αιγόκερο, όπου και έχουμε την δυνατότητα να θεωρήσουμε, ότι η από κοινού ζωή τους, είχε στόχους υψηλούς, αλλά περισσότερο υλικούς και στόχους ανόδου στην κοινωνία, παρά συναισθηματικούς. Και σ’ αυτό πέτυχαν. Μετά τα υπέρογκα έξοδα και την έκλυτη ζωή του πρώτου χρονικού διαστήματος για την Ιωσηφίνα, ο Ναπολέων στέφεται αυτοκράτωρ και ακολουθεί η στέψη της. Στη συνέχεια, η Ιωσηφίνα παύει να ασχολείται με τα πάρτι και τις διασκεδάσεις και αφοσιώνεται στην εικόνα του συζύγου της. Τον στηρίζει και με διπλωματικό τρόπο τον ηρεμεί και τον ενθαρρύνει στις δύσκολες ώρες του: Αφροδίτη του Σύνθετου (κυβερνήτης του 10ου) σε σύνοδο με τον Κρόνο, στο ευέλικτο ζώδιο των Διδύμων.

Ο γάμος όμως παίρνει τέλος, όταν ο Ναπολέων επιθυμώντας διακαώς ένα διάδοχο, δεν μπορεί να τον έχει. Η συμβολαιογραφική λήξη του γάμου και η απαγγελία της, είναι στις 16 Δεκεμβρίου 1809.
Ένα Σύνθετο ωροσκόπιο έχει την πρόοδό του, τις διελεύσεις και την Ηλιακή του επιστροφή.


Το διαζύγιο της Αυτοκράτειρας Ιωσηφίνας από τον Ναπολέοντα στις 16 Δεκεμβρίου 1809.
Η εγχάραξη έγινε από τον Jean Pierre Marie Jazet (1788-1871) από πίνακα του Henri-Frederic Schopin.

Στις διελεύσεις της ημέρας εκείνης, φαίνεται ξεκάθαρα η ρήξη και η διάλυση του γάμου:

  • Ο Ουρανός (το διαζύγιο αλλά και πλανήτης που συνδέεται με τον πρώτο γάμο του Ναπολέοντα και τον δεύτερο της Ιωσηφίνας) έκανε ακριβή σύνοδο με τον 4ο οίκο, της οικογένειας και των οικογενειακών καταβολών, που ενδεχόμενα έπαιξαν ρόλο στο πρόβλημα της σχέσης (κυβερνήτης Πλούτωνας στον 5ο οίκο – τα παιδιά, σε σύνοδο με την Σελήνη –η γονιμότητα και κυβερνήτης Άρης στον 12ο οίκο – τα μυστικά του ζευγαριού και τα βιώματα που κρύβουν).
  • Ο Δίας (τα νομικά ζητήματα), σε σύνοδο με τον Ν. Δεσμό και την Σελήνη, κάνουν σύνοδο με τον Ουρανό του Σύνθετου στον 9ο οίκο, των νομικών υποθέσεων. Αν και ο Ουρανός του Σύνθετου σχηματίζει μεγάλο τρίγωνο με τη Σελήνη, τον Δία και τον Ποσειδώνα (πράγμα που δηλώνει την σχετική ευκολία της λύσης του γάμου – ο Ναπολέων έδωσε μεγάλη περιουσία στην Ιωσηφίνα, κράτησε τον τίτλο της και την φρόντιζε μέχρι το τέλος), το τετράγωνο με τον Ήλιο, τον Ερμή και τον Άρη, δηλώνει την ρήξη που ήταν επίπονη και για τους δύο, τραυματική: η Ιωσηφίνα εγκλωβίστηκε σε ένα ζήτημα που δεν μπορούσε να ξεπεράσει (να κάνει ένα ακόμη παιδί), ενώ ο Ναπολέων δεν ξεπέρασε τον έρωτά του γι’ αυτήν (αφού δήλωσε πως ήταν η γυναίκα που αγάπησε πιο πολύ στη ζωή του)
  • Κάτι εντυπωσιακό: ο Κλήρος του γάμου, στις 20 Κριού, έκανε σύνοδο ακριβείας με τον διελαύνοντα Ν. Δεσμό και με τον Δία και την Σελήνη
  • Ο Ερμής, η Αφροδίτη, ο Κρόνος, ο Ήλιος και ο Ποσειδώνας, ήταν στον ζώδιο του Τοξότη, (ζώδιο των νομικών υποθέσεων) στον 4ο και 5ο οίκο του Σύνθετου και σε διάμετρο με τον Κρόνο και την Αφροδίτη του Σύνθετου (η εξουσία και η επιτυχία του ζευγαριού). Έφεραν απογοήτευση, πάγωμα της κοινής ζωής και προσπάθειας, πίκρα και πόνο. Σχημάτιζαν δε, ταυ τετράγωνο με τον Χείρωνα του Σύνθετου, δηλώνοντας ένα καρμικό μάθημα που θα έφερνε την γνώση μέσα από ένα τραύμα.
  • Ο Άρης, ήταν σε διάμετρο με τον Άρη του Σύνθετου κι έφερε την ρήξη (κυβερνήτης του 4ου οίκου, της οικογένειας και των καταβολών τους, στον 12ο οίκο της απογοήτευσης και των μυστικών).
  • Η Μαύρη Σελήνη ήταν σε αντίθεση με την Σελήνη του Σύνθετου, εκφράζοντας μία καταστροφή χωρίς επιστροφή.

Λίλιαν Σίμου

Σχολιάστε

σχόλια