Ένα καρμικό κομμάτι της αστρολογίας. Ο Δρακωνικός Κύκλος άργησε πολύ να κεντρίσει τη προσοχή των αστρολόγων και να ληφθεί στα σοβαρά στο σύνολό του. Όταν οι άνθρωποι συνειδητοποιήσουν το τρομακτικό ενδιαφέρον του και τις δυνατότητές του, θα ενωθούν με αυτούς που πραγματικά πιστεύουν και ενδιαφέρονται για την ενσαρκωθείσα ψυχή.
Όταν μελέτησα για πρώτη φορά τη Δραγώνιο Αστρολογία, με συνεπήρε, καθώς ανακάλυψα ένα άλλο Ωροσκόπιο πίσω από το κλασσικό γενέθλιο Ωροσκόπιο, το οποίο εξηγούσε πάρα πολλά στις κλίσεις και τάσεις μου, οι οποίες δεν φαινόντουσαν τόσο καθαρά στον ήδη γνωστό μου χάρτη. Ελπίζω κι άλλοι ερευνητές να αποφασίσουν να ασχοληθούν με τη Δραγώνιο Αστρολογία και να επεκτείνουν το πεδίο της με νέα συμπεράσματα.
Καλό είναι να γνωρίζουμε ότι κάθε άτομο είναι ένα πνεύμα σε εμψύχωση και μετά σε ενσάρκωση. Ο καθένας παίζει το ρόλο του συχνά μακριά από ψυχολογικό σχεδιασμό. Και είναι το κομμάτι του Δρακωνικού ζωδιακού που θα μας αποδείξει ποιος είναι ο ρόλος, ποιοι είναι οι ρόλοι και πώς αυτό μπορεί να προσθέσει μια βαθιά συγκεκριμένη νέα διάσταση στην εμπειρία της ζωικής μας έννοιας, μια αληθινή διαφωτιστική αίσθηση σκοπού. Είναι το Δρακωνικό επίπεδο που μας επιτρέπει να ανυψώσουμε τους εαυτούς μας στην ενέργεια της συνειδητοποίησης. Προσδίδει στην ατομικότητα ιδιαίτερη έμπνευση και σπάει την ακινησία της ζωής.
Μέσα στη μελέτη του Δρακωνικού ζωδιακού και των ροπών του ξεκαθαρίζεται ότι η ψυχή μ`ένα συγκεκριμένο ρόλο, ο οποίος είναι μεγαλύτερος από τη μέση προσωπικότητα έχει ανάγκη από κίνητρα, είμαστε μέρη του συνόλου μιας Μονάδας που σπάει σε μικρότερες Μονάδες γεμάτες από σκαλοπάτια ιεραρχίας και καθένας από εμάς στέκεται στο δικό του σκαλοπάτι. Υπάρχουν πολλοί τρόποι αναγνώρισης του εαυτού μέσα στις εκάστοτε ομάδες, αόριστες μέσα από γεωγραφικούς, εθνικούς και φυλετικούς φραγμούς.
Ένα μέρος του Κάρμα μας είναι ευχάριστο κι ένα άλλο είναι δυσάρεστο. Μαθαίνουμε όμως κι από τα δύο. Το είδος σχέσης μας με τους ανθρώπους που μας περιβάλλουν, μας δοκιμάζει, μας προκαλεί, μας ευχαριστεί. Πάντα θα συσχετιζόμαστε με μέλη της ομάδας μας όσο είμαστε ψυχές. Έτσι, οι Σεληνιακοί Δεσμοί συνδέονται με το σκοπό, τους ανθρώπους, τη ζωή και τη ψυχή μας, όπως κι ο Δρακωνικός Κύκλος μιλά για ρόλους και κεφάλαια που είναι ξεκάθαρα.
Μέσα από υπολογισμούς συγκεκριμένους, βγαίνει ένας νέος ζωδιακός κύκλος, ο Δρακωνικός κι αυτός, μεταφέρει – κατά κάποιο τρόπο – σε άλλα σημεία του ζωδιακού τον Ωροσκόπο μας, τις ακμές, κάθε πλανητικό στοιχείο, δίνοντας μία νέα εικόνα μας προς τα έξω. Στην ουσία, διαγράφονται άλλες αρχές και κίνητρα από άλλα ενσαρκωμένα πεδία εργασίας ζωτικά για την παρούσα μας ενσάρκωση. Αυτό που μας χρειάζεται είναι η συναστρία μεταξύ των δύο χαρτών, του κλασσικού γενεθλίου και του Δρακωνικού και να κατανοήσουμε βαθύτερα τη φύση μας και το σκοπό της τωρινής μας ενσάρκωσης. Πιστέψτε με, τα αποτελέσματα θα σας εντυπωσιάσουν.
Βρίσκουμε περιπτώσεις ατόμων που δεν είναι τυπικά πρόσωπα του ζωδίου τους κι επίσης βρίσκουμε ότι μερικά ζώδια φαίνεται να παράγουν ένα αριθμό από υπό-χαρακτήρες, που δεν έχουν καμία σχέση με τις εκάστοτε υποδιαιρέσεις του ζωδίου. Κάθε ζωδιακός προσφέρει μία άλλη διάσταση και μόνο ο συνδυασμός όλων είναι ικανός να λύσει εξ ολοκλήρου τα προβλήματα. Ο Δρακωνικός Κύκλος, μπορεί να χρησιμοποιηθεί στη συναστρία δύο ατόμων, στην Ηλιακή Επιστροφή, στην Ωριαία Αστρολογία και σε κάθε τομέα της Αστρολογίας, δίνοντας ένα περιθώριο συσχετισμών κι αναλύσεων ιδιαίτερα ευρύ.
Ένα παράδειγμα που μπορούσε να περιγράψει τις διαφορές και τον εμπλουτισμό σε πληροφόρηση, είναι αυτό που ακολουθεί, με τον χάρτη του Ορσον Ουέλς.
Ο Ουέλς είναι ένας μάγος, αρέσκεται να υφαίνει τη μαγεία μέσα στην εργασία του, εκεί όπου είναι ο παρουσιαστής του υποκειμένου του. Ο άντρας του μυστηρίου εισχωρεί βαθύτερα, κυκλώνοντας κάθε τι που κάνει, δημιουργώντας μια ασυνήθιστη ατμόσφαιρα στις ταινίες του, είτε είναι ηθοποιός είτε είναι σκηνοθέτης. Όλη αυτή η μαγεία, η ρευστότητα και η παραίσθηση, ξεκινούν από τον Τροπικό Ποσειδώνα στον Δρακωνικό Ωροσκόπο κατά μήκος της ακμής Καρκίνου/Λέοντα. Έτσι, μεταλλάσσεται σε πρεσβευτή της Ποσειδώνιας ιδέας.
Ερωτεύτηκε τον κινηματογράφο σε μικρή ηλικία κι ήταν μία ερωτική σχέση που μπορούσε να κρατήσει – με το Δρακωνικό Ωροσκόπο στο Λέοντα, τον Κρόνο στην Ανατολή και το Δρακωνικό Ήλιο στον Τροπικό Ωροσκόπο με τον Δρακωνικό Ερμή, παίζει με το φως και τις σκιές καθώς το χάρισμά του δυναμώνεται από τη σχέση Ηλίου – Ποσειδώνα σε σύνδεση με την Αφροδίτη.
Η έλλειψη κεφαλαίου και χρηματοδότησης – Ποσειδώνας στο 2ο οίκο- καθυστέρησαν πολύ τη καριέρα του. Ο ανατέλλων Κρόνος, κυβερνήτης του Τροπικού 8ου οίκου σε σύνοδο με τον Πλούτωνα πάνω από την ακμή Διδύμου/Καρκίνου, σε μισό εξάγωνο με Ποσειδώνα και μισό τετράγωνο με τον Ήλιο, τον οδηγεί σε ολοκληρωτικό έλεγχο πάνω στη δημιουργία του χωρίς παρεμβολές και εξωγενείς επηρεασμούς. Είναι σίγουρο ότι δεν θα δεχθεί ρόλους σε κινηματογραφικές ταινίες άλλων σκηνοθετών που κρίνουν αμερόληπτα το έργο του.
Η μίξη δημιουργικής αξιοπρέπειας και ποσοτήτων κυριολεκτικής αυτοταπείνωσης μπορούν να περιγραφούν με τα ακόλουθα τετράγωνα του χάρτη του – η στενή σύνοδος του Δία/Χείρωνα στους Ιχθείς στο δέκατο οίκο του με Ωροσκόπο και Κρόνο/Πλούτωνα που επίσης διοχετεύει τις υψηλές Δρακωνικές ενέργειες του άλλου τετραγώνου μεταξύ Ηλιου/Ερμή και Σελήνης/Ουρανού μέσα στην εκθαμβωτική λάμψη και ποικιλομορφία των Διδύμων/Ιχθύων.
Αφήνει τον εαυτό του εκτεθειμένο, κάνει μοιραίους εχθρούς, τολμώ να πω, ότι είναι ένας άνθρωπος που ωρύεται να ακολουθήσει τετριμμένα μονοπάτια συμπεριφοράς σαν ένας απροσκάλεστος βασιλιάς – ή σαν τη φιγούρα του Φάλσταφ, που δημιουργήθηκε από τον ίδιο, στο αγαπημένο του φιλμ «Crimes at Midnight». Υπάρχει τέτοιο πάθος στους χαρακτήρες του, που απογυμνώνονται από το συνειδητό – όπως η μορφή ενός μεταλλαγμένου ζώου που αρνείται να συνειδητοποιήσει τι είναι. Περίεργο, αυτή η αίσθηση της παιδικής αθωότητας σε τέτοιο χαρισματικό γιγαντιαίο άντρα που μπορεί να μελετήσει θέματα με πελώρια ψυχολογική δύναμη, να εξερευνήσει το σκοτάδι της ανθρώπινης ψυχής στην ολότητα του συμπλέγματός της, να μεταφράσει τα μεγάλα έργα του Σαίξπηρ με τέτοια διαπεραστική ματιά, φωτίζοντας τις δικές μας σκιές – όπως στον «Πολίτη Καίην» και στο «Μάκβεθ».
Η Δρακωνική Αφροδίτη χύνει την αγάπη της και την ευγένειά της μέσω του Τροπικού Ήλιου στο Ταύρο. Η καθοδήγηση του Δραγωνικού ’ρη με τον Τροπικό Ερμή δεικνύει τεράστια νοητική και πνευματική ορμή, καθώς και αγάπη προς την ειλικρίνεια. Επιπρόσθετα, ο ανατέλλων Δίδυμος μορφοποιεί τη προσωπικότητα του ατόμου που απογυμνώνεται μέσα από τη γέννηση, όχι μόνο τη δική του, αλλά και της παγκόσμιας ανθρώπινης ψυχής. Μπορεί κάποιος να το δει αυτό, μέσα από τις διηγήσεις του. Θάρρος και πονηρός νους δηλώνονται στα σχέδια του Ερμή, κάτι το απαραίτητα ζωτικό για ένα άνθρωπο που ίσταται ο κτίστης μιας ζωής απογυμνωμένης από τις δήθεν εκάστοτε συμφεροντολογικές αξίες.
Λίλιαν Σίμου