5 1 vote
Article Rating

Όταν ένας αστρολόγος που ακολουθεί τη συνηθισμένη διαδικασία της πρακτικής κοιτάζει ένα γενέθλιο χάρτη, λέει ή γράφει για τον πελάτη του: «Επειδή ο Ήλιος ή η Σελήνη σας είναι σε αυτό ή εκείνο το ζώδιο ή οίκο, επειδή έχετε αυτή ή εκείνη την όψη μεταξύ του ενός ή του άλλου πλανήτη, είστε ένας τέτοιος τύπος ανθρώπου». Με τον τρόπο αυτό ο αστρολόγος διαβάζει στον χάρτη μια σειρά από χαρακτηριστικά που απεικονίζουν τι είναι αυτό το άτομο.

Σε αυτά τα άρθρα, υιοθετώ μια εντελώς διαφορετική προσέγγιση στη μελέτη του γενέθλιου χάρτη, γιατί επιδιώκω να σας βοηθήσω να βρείτε από το γενέθλιο χάρτη σας πώς μπορείτε καλύτερα να είστε αυτό για το οποίο προορίζεστε να γίνετε.

Με άλλα λόγια, υποστηρίζω ότι ο γενέθλιος χάρτης στο σύνολό του λέει πως θα πρέπει να εξελιχθείτε ως άτομο, ως εκ τούτου, ποιος είναι ο σκοπός της ύπαρξής σας στη γη. Ο χάρτης δεν περιγράφει πρωτίστως τι είστε, αλλά δείχνει τη λύση των βασικών σας προβλημάτων σας.

Δείχνει ό, τι χρειάζεστε, και με το «εσείς», εννοώ εσάς ως ατομικό εαυτό, όχι την μάζα των σωματικών και ψυχολογικών τάσεων που σας έχουν κληρονομηθεί από τους προγόνους και από την κοινωνία σας. Εσείς, ως ξεχωριστή οντότητα, έχετε την πρόθεση να χρησιμοποιήσετε αυτές τις κληρονομικές τάσεις.

Γεννηθήκατε σε μια συγκεκριμένη οικογένεια και έθνος και θα υποβληθείτε από τη γέννηση σας στις επιπτώσεις της ιδιαίτερης κοινωνικής, θρησκευτικής και πολιτιστικής σας παράδοσης, διότι αυτή η κληρονομιά και το πρώιμο κοινωνικό περιβάλλον είναι απαραίτητα για να αναπτύξετε ορισμένες ικανότητες ή τις ενέργειες και να επιτύχετε ορισμένα πράγματα. Το ότι γεννηθήκατε σε ένα συγκεκριμένο τόπο, σε μια συγκεκριμένη χρονική στιγμή και σε μια συγκεκριμένη οικογένεια έχει κάποιον σκοπό. Από την άποψη του αληθινού σας εαυτού, τίποτα στον κόσμο, συμπεριλαμβανομένης της υγείας, του πλούτου, της αγάπης ή της επιτυχίας, δεν σημαίνει πραγματικά κάτι, αν δεν μπορείτε να συνειδητοποιήσετε, να κατανοήσετε και συνειδητά να εργαστείτε για τον σκοπό αυτό. Όλα αυτά τα πράγματα αποκτούν νόημα όσον αφορά το σκοπό αυτό: αυτό σημαίνει, από την άποψη του ατομικού σας εαυτού, όσα εσείς οι ίδιοι μπορείτε.

Ο γενέθλιος σας χάρτης θα πρέπει, ως εκ τούτου, να θεωρηθεί ως ένας γενικός τύπος που σας ενημερώνει πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε καλύτερα τις ενέργειες της ανθρώπινης φύσης που σας έχουν κληροδοτηθεί. Κληρονομήσατε αυτή την ανθρώπινη φύση κατά τη στιγμή της πρώτης αναπνοής σας, όταν αρχίσατε να διεκδικείτε τον εαυτό σας ως ανεξάρτητη οντότητα που είναι σε θέση να ελέγξει (πολύ λίγο στην αρχή και σταδιακά όλο και περισσότερο) ένα ανθρώπινο σώμα και όλα όσα το συνοδεύουν αυτό.

Στη συνέχεια ανακαλύπτετε από τις συνεχείς προσπάθειές σας χρησιμοποιώντας το σώμα σας και τα όργανά του, και από τις αντιδράσεις του περιβάλλοντός σας σε σχέση με τις πράξεις σας, για ποιο πράγμα αυτή η ανθρώπινη φύση ήταν και με ποιον τρόπο θα έπρεπε επίσης να αποκτήσετε τον έλεγχο. Σταδιακά, αυτό σας οδήγησε, μέσα από τα χρόνια της παιδικής ηλικίας και της νεολαίας στην δημιουργία της προσωπικότητάς σας. Γίνατε ένα συγκεκριμένο πρόσωπο με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και ικανότητες.

Για τους περισσότερους ανθρώπους, φαίνεται ότι είναι πολύ εύκολο να πουν, «είμαι ο Πήτερ ή η Τζέιν» ή όποιο άλλο όνομα και αν έχουν. Ωστόσο, αν ρωτήσετε τα μέλη μιας ομάδας, στο σχολείο ή σε κάποια συνάντηση, να σταθούν μπροστά σε όλους και να πουν απλά και με σιγουριά, «Εγώ είμαι ο Πήτερ» ίσως να εκπλαγείτε από τα αποτελέσματα.

Πολλοί άνθρωποι είτε παιδιά στην εφηβεία ή ενήλικες, όταν τους βάζουμε στο κέντρο της προσοχής, τραυλίζουν, αισθάνονται τρομερά ντροπαλοί, μουρμουρίζουν τα ονόματά τους, γελάνε ή λένε το όνομα τους σας να θέλουν να σας χτυπήσουν με αυτό.

Ξέρουν πολύ καλά, βέβαια, ότι είναι ο Πήτερ ή η Τζέιν. Αλλά ειδικά αν εκπλήσσονται και αν έρθουν αντιμέτωποι με τους θεατές, βρίσκουν πολύ δύσκολο να κάνουν μια σαφή και κατηγορηματική, συγκεκριμένη και απαθής δήλωση. Ο τρόπος που λένε, «Είμαι ο Πήτερ ή η Τζέιν» ο τονισμός της φωνής τους, ο τρόπος που κρατούν τα χέρια ή τα πόδια τους, η έκφραση των ματιών τους θα αποκαλύψουν ένα μεγάλο μέρος των ψυχολογικών ιδιαιτεροτήτων της προσωπικότητάς τους.

Δεν είναι αρκετό να αισθάνεται κανείς μέσα στον εαυτό του ή σε σχέση με κοντινά άτομα της οικογένειάς του, «Είμαι αυτό ή εκείνο το πρόσωπο». Τι είναι αυτό το πρόσωπο πρέπει να εξωτερικευτεί και να παρουσιαστεί σε άλλους. Θα πρέπει να σταθεί στα δικά του πόδια και να δώσει το στίγμα του στον εξωτερικό κόσμο της κοινωνίας. «Είμαι ο Πήτερ» «Είμαι η Τζέιν», αυτό πρέπει να γίνει γνωστό και να βιωθεί από τους άλλους ανθρώπους, από τους πιθανούς φίλους ή εχθρούς, από τους εραστές ή τους αγνώστους.

Θα πρέπει να δηλώσετε τι είστε και πάνω απ’ όλα, ποιος είστε, γιατί ο κόσμος δεν κερδίζεται τόσο πολύ από το «τι» αλλά από το «ποιος». Είναι ο τρόπος που απελευθερώνετε τη δύναμη της προσωπικότητάς σας, την οποία θα «πουλήσετε» στον κόσμο, που κάνει τους ανθρώπους να χαμογελούν σε εσάς ή να σας αποφεύγουν, να σας μισούν ή να σας φοβούνται.

«Ποιος είσαι»; Ο κόσμος ρωτάει. Θα απαντήσετε στο ερώτημα αυτό, όχι μόνο λέγοντας το όνομά σας, αλλά χρησιμοποιώντας και την προσωπική σας συμπεριφορά, συμπεριλαμβανομένης της στάσης σας και όλων των συνηθισμένων σας ιδιομορφιών. Το συνεχές και επαναλαμβανόμενο σας πρόβλημα είναι πώς να απαντήσετε με τέτοιο τρόπο, ώστε να μπορείτε να είστε σε θέση να δράσετε όπως πραγματικά είστε ως ατομικό «εγώ» και να εκπληρώσετε τον σκοπό της ζωής σας στη γη, χωρίς βλάψετε τους άλλους ή τον εαυτό σας.

Είναι ένα καθημερινό πρόβλημα, καθώς δεν μπορείτε ποτέ να πείτε ποιον θα συναντήσετε ή ποια νέα και απροσδόκητη κατάσταση θα απαιτήσει από εσάς μια δήλωση του εαυτού σας και του δικού σας σκοπού. Πολλοί, μάλιστα, όταν αυτό συμβαίνει φαίνονται να μην έχουν ένα διακριτό εαυτό και χωρίς κάποιον οριστικό και πειστικό σκοπό. Οι άνθρωποι θα σας πουν ότι πρέπει να «εκφράσετε τον εαυτό σας». Ωστόσο, αν τους αντιμετωπίσετε απροσδόκητα με την πρόκληση να δηλώσουν απλά και με σαφήνεια ποιος είναι αυτός ο εαυτός που χρειάζεται να εκφραστεί και για ποιο σκοπό η έκφραση αυτή είναι απαραίτητη, θα δείτε πολύ συχνά ότι η απάντηση είτε είναι πολύ ασαφής και χωρίς ιδιαίτερο χαρακτήρα ή ότι δίνεται χωρίς κάποια πραγματική πεποίθηση.

Φυσικά, υπάρχουν σχολεία και μέθοδοι εκπαίδευσης που έχουν προγραμματιστεί για να σας δώσουν το είδος της αξιοπιστίας που παρουσιάζεται από τους σκληροπυρηνικούς πωλητές ή τους χαμογελαστούς πολιτικούς που φιλάνε μωρά! Αλλά αυτές οι τυποποιημένες τεχνικές της αυτοπροβολής δεν πρέπει να εξαπατούν κανέναν. Δεν προβάλουν κανέναν πραγματικό εαυτό, αλλά μόνο μια μάσκα αξιοπιστίας σφυρηλατημένη από κραυγαλέες δηλώσεις πίσω από τις οποίες η ατομική ανθρώπινη ψυχή είναι φυλακισμένη, αδύναμη και υποσιτισμένη.

Το να δράσει κανείς όπως πραγματικά είναι ως άτομο, αυτό θα πρέπει να είναι η ουσία της ζωής σε μια πραγματικά δημοκρατική κοινωνία. Για να καταστεί δυνατό για εσάς, και ακόμα περισσότερο να αναμένεται από εσάς, είναι ο ένας από τους σκοπούς της δημοκρατίας, ίσως ένας σκοπός πάρα πολύ συχνά ξεχασμένος! Αυτό σημαίνει ότι έχετε εδραιώσει την προσωπικότητά σας στο μέρος που έχετε σκόπιμα διαλέξει, ως άτομο, ότι δηλαδή έχετε βρει το αληθινό σας σπίτι.

Αφού το έχετε βρει, μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε σαν μια επιχειρησιακή βάση, δρώντας όπως είστε και αργότερα θα αποσύρεστε σε αυτό για να συγκεντρώσετε τη δύναμή σας και να δράσετε εκ νέου στην κοινότητά σας. Έτσι, οι άνθρωποι θα σας γνωρίζουν όπως είστε. Θα σας κατανοούν μέσω των ενεργειών σας και των δημιουργημάτων σας, που θα είναι πραγματικά η εξωτερίκευση του ατομικού σας εαυτού και η απελευθέρωση της χαρακτηριστικής σας ζωτικότητας και της δύναμής σας.

Ωστόσο, αυτό δεν είναι όλο. Όπως απελευθερώνετε τις ενέργειές σας, το αποτέλεσμα μπορεί να είναι μια εποικοδομητική δημιουργική δραστηριότητα ή μπορεί επίσης να σημαίνει την καταστροφή. Μπορεί να σημαίνει την ελευθερία και την ανάπτυξη ή την υποδούλωση και την ασθένεια για τους άλλους και για τον εαυτό σας, το ίδιο καλά. Δεν είναι αρκετό να επιδιώξετε να ενεργήσετε όπως είστε ως άτομο. Θα πρέπει να διαποτίσετε τις ενέργειές σας με την ποιότητα της «αβλάβειας».

Το να μην βλάπτεις είναι η έλλειψη βίας. Είναι η ουσία της ειρήνης και της αγάπης που είναι αλήθεια και δεν είναι μόνο μια μορφή κτητικότητας και προσκόλλησης στο φόβο. Θα πρέπει να εκφράσετε αυτό που είστε και να εκδηλώσετε στις δημιουργίες σας το όραμα και τα όνειρά σας. Αλλά με τον τρόπο αυτό, θα πρέπει επίσης να προσέξετε μήπως προκαλέσετε βλάβη σε άλλους και ζημία στο σώμα σας ή την ψυχή και τον ψυχισμό σας.

Πάρα πολλές ενέργειες που εκτελούνται από άτομα πρόθυμα να απελευθερώσουν τις ενέργειές τους, πληγώνουν τους άλλους και άμεσα ή έμμεσα τα ίδια τα άτομα . Το εγωκεντρικό άτομο δεν σκέφτεται καθόλου για το αποτέλεσμα που οι ενέργειές του θα προκαλέσουν στους άλλους. Ενεργεί εκρηκτικά και τυφλά, υπό την πίεση των συναισθημάτων υπερηφάνειας, θυμού ή πόθου. Πέρα από αυτές τις «τρεις πύλες της κολάσεως» εκεί υπάρχει ο φόβος, η ρίζα όλων των αμαρτιών και όλων των κακών.

Στην πραγματικότητα, το άτομο δεν ενεργεί. Είναι οι ενέργειες της ανθρώπινης φύσης που βγαίνουν μπροστά, όπως ο ατμός από μια ατμομηχανή. Με αυτό το γεγονός, φτάνουμε στην καρδιά του προβλήματος που συζητάμε.

Όταν ένας άνθρωπος λέει, «είμαι θυμωμένος» και στη συνέχεια προχωρεί για να ενεργήσει θυμωμένα και με τον τρόπο αυτό πονάει κάποιον και τον ίδιο λόγω της αντίδρασης, αυτό που συνήθως συμβαίνει είναι ότι ο θυμός ξυπνάει στο μυαλό και την ψυχή του λόγω κάποιου ανησυχητικού συμβάντος.

Αυτό το συναίσθημα της οργής απελευθερώνει από διάφορους αδένες του σώματος (κυρίως από τα επινεφρίδια) ισχυρές χημικές ουσίες που διαχέονται μέσω του αίματος και παράγουν ένα συναίσθημα που συνοδεύεται από κάποια μυϊκή ενέργεια, η γροθιά που χτυπάει κάτι ή κάποιον ή τις φωνητικές χορδές που φωνάζουν και προσβάλλουν, κλπ.

Το συναίσθημα σημαίνει «έκλυση». Στο συναίσθημα του θυμού, η βία εκλύεται έξω από το σώμα και εξαπλώνεται σε όλο τον θυμωμένο άτομο. Στο συναίσθημα του πόθου, μια παθιασμένη λαχτάρα του σώματος και η φυσική επιθυμία εκλύεται για κάποιον που αναμένεται να ικανοποιήσει τον πόθο.

Αλλά σε τέτοιες και παρόμοιες περιπτώσεις συναισθηματικής έκλυσης, όλο το μεμονωμένο άτομο συνήθως δεν περιλαμβάνεται. Το πραγματικό «εγώ» δεν ενεργεί πραγματικά από μόνο του. Είναι σαν ένας αδύναμος βασιλιάς που αναγκάζεται από ένα συναισθηματικό όχλο να ενδώσει σε μια διστακτική κύρωση κάποιας δημοφιλής πράξης βίας. Ο θυμός είναι ο εξαγριωμένος όχλος. Ο όχλος ελέγχει το βασιλιά, ο οποίος στέκεται αδύναμος ή είναι απασχολημένος με κάτι άλλο.

Ένας άντρας λέει, «είμαι θυμωμένος, αλλά θα έπρεπε να πει καλύτερα, «ο θυμός μου με έχει κυριεύσει». Αυτός, το αληθινό ατομικό «εγώ» έχει εγκαταλείψει τη συναισθηματική ώθηση που παράγεται από ένα ψυχαναγκαστικό αίσθημα και μια ξαφνική απελευθέρωση των αδενικών ορμονών. Αυτός δεν είναι «κύριος του οίκου του». Δεν είναι ένα ολοκληρωμένο πρόσωπο που ενεργεί από το κέντρο του και προς τα έξω. Είναι η ανθρώπινη φύση που ενεργεί, και όχι το άτομο αυτό.

Η ενέργεια δεν είναι «αληθινή» για τον εαυτό του και τον σκοπό του εαυτού του. Ούτε είναι στις περισσότερες περιπτώσεις, ακίνδυνη διότι αυτό που συνήθως ονομάζουμε ανθρώπινη φύση λειτουργεί καταναγκαστικά από την άποψη του ενστίκτου, το οποίο δεν έχει καμία σχέση για οποιαδήποτε άλλη αξία εκτός από τη βιολογική ικανοποίηση, την αυτοάμυνα και την αυτοενίσχυση.

Είναι αλήθεια ότι υπάρχουν άτομα που έχουν ενταχθεί δυναμικά και όμως σκόπιμα εκτελούν πράξεις, οι οποίες είναι καταστροφικές και επικίνδυνες για τους άλλους. Αλλά βασικά αυτά τα κακά άτομα είναι πιο σπάνια από ότι πιστεύουν οι άνθρωποι. Στις περισσότερες περιπτώσεις, η βία και η βλάβη προέρχεται από προσωπικότητες που έχουν κυριαρχηθεί από τις ψυχαναγκαστικές τους επιθυμίες ή τους φόβους. Είναι αδύναμα, ανισόρροπα άτομα.

Έχουν πληγωθεί, καταπιεστεί, ανατραπεί και το κακό τους αναγκάζει να βλάψουν τους άλλους. Αυτό που χρειάζονται είναι, πρώτον, να εργαστούν σταθερά προς την εσωτερική αρμονία και την ολοκλήρωση. Στη συνέχεια, να ορίσουν συγκεκριμένες δικλείδες ασφαλείας που θα σταματούν τις ξαφνικές συναισθηματικές παρορμήσεις από το να λειτουργούν χωρίς όρια και που θα τους οδηγούν σε άλλες και πιο εποικοδομητικές ενέργειες.

Ο Τέταρτος και ο Πέμπτος Οίκος

Αν μεταφράσουμε αυτές τις παρατηρήσεις στην αστρολογική ορολογία, θα δούμε ότι τα προβλήματα που αναφέρονται στο παρόν κείμενο αφορούν κυρίως τον τέταρτο και τον πέμπτο οίκο του γενέθλιου χάρτη. Ο τέταρτος οίκος αντιπροσωπεύει όχι μόνο το φυσικό μας σπίτι, αλλά αυτό το λίγο ή πολύ ολοκληρωμένο σύνολο που ονομάζεται «προσωπικότητα».

Η προσωπικότητα είναι το εσωτερικό «σπίτι» του ατομικού μας εαυτού . Στον τέταρτο οίκο, αυτός ο εαυτός, ο οποίος έχει εκδηλωθεί με την πρώτη ανάσα και στο γενέθλιο πρώτο οίκο, γίνεται μία συγκεκριμένη και οργανωμένη προσωπικότητα με κάποιο είδος ριζών ή ενός κέντρου ισορροπίας. Δεν είναι πλέον μόνο «εγώ είμαι», αλλά «εγώ είμαι ο Πήτερ Σμιθ» διαμορφωμένος από την κληρονομικότητα και από το περιβάλλον μέσα στο οποίο μεγάλωσε.

Ο τέταρτος οίκος είναι το πεδίο των συναισθημάτων, επειδή ένας άνθρωπος αισθάνεται ανάλογα με το είδος της προσωπικότητας που έχει σταθεροποιήσει. Τα συναισθήματα μπορεί να έχουν συνοχή και να είναι καλά οργανωμένα σύμφωνα με την ατομική αναγνώριση και τις αφομοιωμένες αξίες και τις ηθικές και κοινωνικές του αρχές. Μπορεί επίσης να μην έχουν καθόλου συνοχή, ασυντόνιστα και εκτός όλων αυτών ο αληθινός μας εαυτός μπορεί να έχει πολύ περιορισμένο έλεγχο πάνω τους.

Όπως είναι τα αισθήματα, έτσι και τα συναισθήματα τείνουν να γίνουν διαταραχές ή εμπόδια που παρεμβαίνουν ανάμεσα σε αυτό που το άτομο αισθάνεται και που διαπερνά το σώμα και την ψυχή ως μια «συναισθηματική παρόρμηση», ως αποτέλεσμα του αισθήματος.

Ένας άνθρωπος μπορεί να συναντήσει ένα όμορφο κορίτσι και μπορεί να νιώσει την αγάπη γι’ αυτήν. Όμως δεν μπορεί να είναι σε θέση να βιώσει το ολοκληρωμένο συναίσθημα της αγάπης, είτε λόγω κάποιου ψυχολογικού συμπλέγματος (μητρικό σύμπλεγμα για παράδειγμα) ή κάποιας σοβαρής αδενικής ανεπάρκειας. Αν δεν μπορεί να βιώσει πλήρως αυτό το συναίσθημα, τότε δεν θα μπορεί να φερθεί στο κορίτσι ως ένας επίδοξος εραστής ή θα λειτουργήσει με έναν δύσκολο, ίσως και επιθετικό, βίαιο και σαδιστικό τρόπο, σαν να προκαλεί την ίδια του την αδυναμία να βιώσει τον έρωτα συναισθηματικά.

Αυτά είναι τα μέρη της μεγάλης πολυπλοκότητας της ανθρώπινης φύσης και του ανθρώπινου χαρακτήρα, καθώς και οι περιπλοκές που προσφέρουν ατελείωτο υλικό για τους μυθιστοριογράφος και τους δραματουργούς αλλά και για τους τίτλους των εφημερίδων και των ποινικών δικαστηρίων!

Η αστρολογία μπορεί να μας βοηθήσει να κατανοήσουμε καλύτερα τέτοιες ψυχολογικές περιπλοκές και να ανταποκριθούμε με μεγαλύτερη σύνεση στα δικά μας συναισθηματικά προβλήματα. Αλλά μια τέτοια βοήθεια θα πρέπει να παρουσιάζεται με τη μέγιστη προσοχή και μόνο, γιατί τα θέματα που διακυβεύονται είναι πολύ φευγαλέα και λεπτής φύσεως και ο κόσμος των αισθημάτων γενικότερα και των συναισθημάτων του ανθρώπου δεν μπορεί να ταξινομηθεί, ούτε αστρολογικά μιλώντας ούτε με άλλον τρόπο.

 

Η ακμή του Πέμπτου Οίκου


Το ζώδιο που βρίσκεται στην ακμή του πέμπτου οίκου στον γενέθλιο χάρτη (που υπολογίζεται για την ακριβή στιγμή της πρώτης πνοής) πρέπει να θεωρηθεί ως ένδειξη του τύπου της αυτό έκφρασης, μέσω του οποίου ο πραγματικός σας εαυτός μπορεί να εκφράσει καλύτερα το τι είναι και τον αληθινό σκοπό του πεπρωμένου του.

Η θέση του πλανήτη που κυβερνά αυτό το ζώδιο θα δείξει, άλλωστε, το κύριο πεδίο της λειτουργίας στην οποία αυτή η αυτό έκφραση θα μπορούσε κάλλιστα να επικεντρωθεί ή από τι θα την επηρεάσει στην πορεία. Αν υπάρχουν πλανήτες (συμπεριλαμβανομένων των Δεσμών της Σελήνης και του Κλήρου της Τύχης) στον πέμπτο οίκο, έξτρα ενδείξεις θα πρέπει να δοθούν ως προς τον χαρακτήρα και την ποιότητα των προσπαθειών σας στο να εκφράζετε τον εαυτό σας, ενδείξεις σχετικά με την συναισθηματική σας φύση και τις επιρροές που δέχεται.

Αυτές οι ενδείξεις δεν αναφέρονται στο τι πρέπει να συμβεί, αλλά στο τι υπάρχει εκεί για σας, τον εαυτό σας, για να χρησιμοποιήσετε. Δεν αντιπροσωπεύουν την Μοίρα, αλλά τις ευκαιρίες για την υλοποίηση και την εξωτερίκευση της έμφυτης σας μεγαλοφυΐας. Εάν ένας αρχιτέκτονας καλείται να χτίσει ένα σπίτι στο Σιβηρικό δάσος, αυτό δεν σημαίνει ιδιαίτερα ότι η μοίρα τον υποχρεώνει να χρησιμοποιήσει το ξύλο ως το κύριο δομικό υλικό. Θα πρέπει να πούμε ότι γεννήθηκε στη Σιβηρία, επίτηδες προκειμένου να αποδείξει τι μπορεί να κάνει (ως αρχιτέκτονας), χρησιμοποιώντας το ξύλο σαν υλικό.

Αν περνάει τον ελεύθερο χρόνο του, θρηνώντας το γεγονός ότι δεν μπορεί να κάνει ένα σπίτι από μάρμαρο, αντί να φανταστεί νέους και όμορφους τρόπους χρήσης του ξύλου του δάσους, σίγουρα δεν προσθέτει κάτι στο κύρος ή τη φήμη του ως άνθρωπος και ως αρχιτέκτονας. Το μάρμαρο θα μπορούσε ίσως να εισαχθεί υπό ορισμένες προϋποθέσεις. Αλλά στη συνέχεια θα απαιτηθούν έξτρα χρήματα καθώς και εξειδικευμένοι εργάτες, κλπ.

Το ζώδιο στην ακμή του πέμπτου οίκου είναι η πιο βασική ένδειξη για το ποια πράγματα είναι διαθέσιμα σε αυτή τη ζωή, φυσικά και αυθόρμητα, ως υλικά για τη δημιουργική και την ατομική μας αυτό έκφραση. Θα πρέπει να μάθουμε να χρησιμοποιούμε αυτά τα υλικά, πρώτα απ’ όλα. Στην πορεία, άλλα πράγματα μπορεί να προστεθούν.

 

Συγγραφέας: Dane Rudhyar
Πρωτότυπος τίτλος: 5th House: Your true path of self-expression
Πηγή:
5th House: Your true path of self-expression
Το κείμενο παραχωρήθηκε ειδικά για το Μyhoroscope, από τo khaldea.com
Mετάφραση – Απόδοση: keymaster_12 της Ομάδας Μεταφραστών του Myhoroscope
5 1 vote
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments