0 0 votes
Article Rating

Πολλοί την έχουν αποκαλέσει «Η φωνή της δεκαετίας» και είναι αρκετές οι φορές που τα Μ.Μ.Ε έχουν πλέξει για λογαριασμό της ένα γλαφυρό εγκώμιο περίπλοκων αναλύσεων. Εκείνη είναι απείρως απλούστερη και αφοπλιστικά αυθεντική. Έτσι, αντί προλόγου, επιλέγω τα δικά της λόγια:

«Είμαι το πιο γνήσιο Κριάρι του κόσμου, μια φασαρία σκέτη! Είμαι πολύ παθιασμένο άτομο και δεν το λέω τόσο με την καλή έννοια, μερικές φορές δεν αντέχω ούτε εγώ η ίδια τον εαυτό μου, έχω υπερβολική ενέργεια μέσα μου! Δεν ηρεμώ ποτέ, και φυσικά αυτό το πράγμα το βγάζω και όταν τραγουδώ.»

(Απόσπασμα από την συνέντευξή της στον Κωνσταντίνο Πλακώνα, Μάρτιος 2011)

Την πιστεύουμε, γιατί αυτό θα περιμέναμε από ένα Κριάρι με ωροσκόπο στον Κριό.

Η Νατάσσα Μποφίλιου και η παρέα της, ο συνθέτης Θέμης Καραμουρατίδης και ο στιχουργός Γεράσιμος Ευαγγελάτος, με την δύναμη της ευλογημένης τους συνύπαρξης, μας γυρίζουν πολλά χρόνια πίσω, περίπου στην εποχή που η Νατάσσα Μποφίλιου γεννήθηκε, στις 18 Απριλίου του 1983.
Εκείνα τα χρόνια μεσουρανούσε μία άλλη δεμένη παρέα που άφησε εποχή με τον ιδιαίτερο και ποιοτικό της στίχο, την αναπάντεχη μουσική και την εξαιρετική ερμηνεία. Ποιος δεν παραδέχεται ότι το σχήμα Πρωτοψάλτη – Νικολακοπούλου – Κραουνάκης άφησαν ανεξίτηλη σφραγίδα στις σελίδες της ιστορίας της Ελληνικής μουσικής σκηνής, κάνοντας τότε την διαφορά;

Η πρώτη σκέψη που μπορεί να κάνει κανείς, είναι πώς ένα Κριάρι με ωροσκόπο Κριό, χτίζει την καλλιτεχνική του πορεία πάνω στα θεμέλια μιας γερής συνεργασίας με βαθιά αισθήματα φιλίας και συντροφικότητας. Ομαδικό πνεύμα και έκφραση, κάτι που δεν ταιριάζει και τόσο στα Άρεια αιτήματα ζωδίου και ωροσκόπου. Κι όμως…
Για του λόγου το αληθές, ας δούμε τι λέει η ίδια:

«… «Συνεργάζεσαι από την αρχή της μουσικής σου σταδιοδρομίας με τον Γεράσιμο Ευαγγελάτο και τον Θέμη Καραμουρατίδη, ποιό είναι το μυστικό αυτής της τόσο καλής συνεργασίας;»
Νατάσσα Μποφίλιου: Η φιλία μας! Έχουμε “ένα αίμα”!Είμαστε υπερβολικά δεμένοι, μοιραζόμαστε τα πάντα, τους ίδιους φίλους, τα ίδια μέρη, τις ίδιες ανησυχίες, την ίδια δουλειά, σχεδόν …ζούμε μαζί, μάλλον όχι σχεδόν, ζούμε μαζί! Είναι οι άνθρωποι της ζωής μου!»

(Απόσπασμα από την συνέντευξή της στον Κωσταντίνο Πλακώνα, Μάρτιος 2011)

 

Ανάλυση Γενέθλιου Χάρτη

Νομίζω πως αυτή είναι και η κατάλληλη στιγμή να δούμε πια το χάρτη αυτής της τόσο χαρισματικής ερμηνεύτριας, αναζητώντας τις απαντήσεις μας:

Για να πω την αλήθεια, όταν είδα για πρώτη φορά τον χάρτη αυτό, χαμογέλασα που εντόπισα τον Ήλιο στην έξαρσή του και σε στενή σύνοδο με τον Ωροσκόπο, έναν Ήλιο που κυβερνά τον 5ο οίκο της καλλιτεχνικής έκφρασης και δημιουργίας. Έναν Ήλιο σε τρίγωνο με τον Ποσειδώνα της καλλιτεχνικότητας και της μουσικής. Δεν θα μπορούσε να είναι καλύτερα τοποθετημένος γι’ αυτό που εισπράττει κανείς κοιτάζοντας την Μποφίλιου να ερμηνεύει επί σκηνής (5ος). Αυτός ο Ήλιος σηκώνει μεγάλο μερίδιο «ευθύνης» για την φλογερή της παρουσία, την ομορφιά, την λαμπερή της ακτινοβολία, ακόμα και για τα χαρακτηριστικά της μαλλιά, ενώ το εξάγωνο της Σελήνης με την σύνοδο Ήλιου/Ωροσκόπου, για τις στρογγυλάδες της και την γλυκιά της όψη. Η εύσαρκη παρουσία της, είναι αποτέλεσμα και του κυβερνήτη της Άρη στο ζώδιο του Ταύρου.

Θα επανέλθουμε στον Ήλιο που σημαίνει πολύ περισσότερα από όσα μόλις αναφέρθηκα. Θα ήθελα να δούμε μαζί τους λόγους που η συνεργασία και η ομαδικότητα είναι κάτι που καθιέρωσε την ερμηνεύτρια και αυτό από μόνο του θα μας επιστρέψει στον Ήλιο της.

Τις πιο προσωπικές μας σχέσεις και συνεργασίες, τις βλέπουμε στον 7ο οίκο. Κοιτάζοντας τον 7ο οίκο της, μπορούμε να δούμε την χαρακτηριστική ασύμβατη σύνοδο του Κρόνου/Πλούτωνα με τον δεύτερο να κάνει σφιχτή σύνοδο στις μοίρες της ακμής του οίκου.
Το γεγονός ότι η σύνοδος αυτή βρίσκεται τόσο κοντά στην ακμή και δη του άξονα 1ου-7ου, την κάνει να βρίσκεται σε πρώτο πλάνο και να είναι από τους παράγοντες του χάρτη που καθορίζουν την προσωπικότητα. Πόσο μάλλον που αυτή η σύνοδος κάνει αντίθεση με την σύνοδο Ήλιου/Ωροσκόπου.

Μιλώντας για την καριέρα της, ουσιαστικά θα έπρεπε να αξιολογήσουμε το Ζενίθ, την ακμή του 10ου οίκου δηλαδή, που στην προκειμένη περίπτωση βρίσκεται στο ζώδιο του Αιγόκερω. Θα περίμενε κανείς κάποια κινητικότητα σε αυτόν τον οίκο, κάτι που δεν συμβαίνει. Όμως, ο κυβερνήτης του οίκου (Κρόνος) βρίσκεται στον 7ο (στον Σκορπιό), υπογραμμίζοντας τον τρόπο που θα εκφραστεί. Μέσα από συνεργασία (7ος) και σε σύνοδο με τον κυβερνήτη του (Πλούτωνα), όπως αναφέρθηκε και πιο πάνω.

Η Πλουτώνια φύση αυτής της συνόδου στον 7ο και το γεγονός ότι ο Πλούτωνας κυβερνά τον 8ο οίκο, μας πληροφορεί για το πόσο βαθιές, μακροχρόνιες και καθοριστικές σχέσεις δημιουργεί ο άνθρωπος πίσω από τον καλλιτέχνη. Πόσο αυτές οι σχέσεις αντανακλούν και επηρεάζουν την προσωπικότητα (αντίθεση με την σύνοδο Ήλιου/Ωροσκόπου ), αλλά και την πορεία της καριέρας (Κρόνος κυβερνήτης 10ου).

Βλέπουμε τον άνθρωπο που μέσα από τις προσωπικές του σχέσεις μαθαίνει, αλλάζει και μεταμορφώνεται, μετασχηματίζεται. Μέσα από βαθιές κρίσεις και εντάσεις παλεύει με τον εαυτό του. Έναν άνθρωπο που χρειάζεται την αλληλεπίδραση, τη σοβαρή και ουσιαστική ανάμιξη με τους άλλους (7ος) για να ορίσει τον εαυτό του μέσα από εκείνους, αλλά και το χάρισμά του να σηκώνει την ευθύνη της έκφρασης των άλλων. Να είναι ο χαρισματικός τους εκπρόσωπος, στην προκειμένη περίπτωση, η φωνή που ερμηνεύει την δημιουργία τους βγαίνοντας στο προσκήνιο (Ήλιος).

Η σύνοδος Ήλιου/Ωροσκόπου, είναι πολύ εύκολο να δώσει ματαιοδοξία και ευκαιριακή διάκριση για λάθος λόγους, αλλά εδώ, έχουμε τους αμείλικτους φύλακες τις επιπολαιότητας και της ελαφράδας, τον Κρόνο/Πλούτωνα, να κρατούν γερά τα ηνία. Η αναγνώριση έρχεται μέσα από τον δύσκολο δρόμο της βαθιάς και ποιοτικής καλλιτεχνικής κατάθεσης και όχι ευκαιριακά. Η προβολή εδώ δεν είναι αυτοσκοπός, κάτι που επιβεβαιώνεται από τις επιλογές και την πορεία της ερμηνεύτριας.

«Όλες οι κριτικές που έχουν γραφτεί για μένα -κυρίως οι χειρότερες- έχουν πιάσει τόπο. Αλλά τα έχω καλά με τον εαυτό μου και πιστεύω στις δυνατότητές μου. Είναι κακό αυτό; Πρέπει να θεωρηθεί αλαζονεία; Πατάω στη σκηνή με τα πόδια τα δικά μου – όχι με δεκανίκια. Ξέρω τις αδυναμίες μου και μένω γειωμένη. Η ζωή μου είναι ένα δώρο και θέλω να το χαρώ…»

(συνέντευξη στην Τασούλα Επτακοίλη για το περιοδικό «Κ» της Καθημερινής).

Οι «άλλοι» στον χάρτη της Νατάσσας Μποφίλιου, έχουν τόσο μεγάλη σημασία που η καριέρα της δεν ακολούθησε τον αναμενόμενο δρόμο επιλογής μιας καθαρόαιμης Άρειας φύσης, όπως θα περίμενε κανείς από ζώδιο και ωροσκόπο στον Κριό. Αν θέλουμε να βρούμε το γιατί, δεν έχουμε παρά να κοιτάξουμε που βρίσκεται αυτός ο Άρης και ποια είναι η κατάστασή του.
Τις περισσότερες φορές η γλώσσα της αστρολογίας είναι απλή και στην περίπτωση αυτή, ο κυβερνήτης Άρης βρίσκεται στον φυσικό του οίκο (1ο) αλλά στο ζώδιο της αδυναμίας του (Ταύρος) και σε αντίθεση με τον περιοριστικό Κρόνο. Αφού δεν κάνει κάποιες άλλες κύριες σημαντικές όψεις που να περιγράφουν κάποιες λεπτομέρειες για την φύση του, έλαβα υπόψη και την επιρροή που δέχεται από την χιαστί όψη με την σύνοδο Ουρανού/Δία στον 8ο οίκο και στο ζώδιο του Τοξότη. Οι ισχυρές πεποιθήσεις, οι ανατρεπτικές απόψεις και οι αντισυμβατικές επιλογές, είναι μερικά από τα δείγματα γραφής που θα περίμενε κανείς από μια τέτοια σχέση Άρη – Δία – Ουρανού. Αξίζει να αναφέρω ότι όλα τα παραπάνω και ο έντονος άξονας 3ου – 9ου, έφεραν τις σπουδές της στο τμήμα της πολιτικής ανάλυσης της Νομικής Σχολής Αθηνών.

«Εμείς βέβαια δεν περάσαμε ποτέ τη φάση που να πιστέψουμε ότι κάνοντας αυτό που αγαπάμε θα βγάλουμε λεφτά. Ποτέ δεν μπήκαμε σε αυτό το τριπάκι. Γενικά αυτή η γενιά καλλιτεχνών και ειδικά αυτοί που βρίσκονται κοντά στο δικό μας είδος, δεν μπορεί να μπει σε αυτό τον πειρασμό γιατί έχει στήσει ένα πράγμα το οποίο έχει τη δική του ταυτότητα. Μπορεί να μην του αποφέρει πολλά κέρδη, αλλά δε νομίζω ότι κανείς από αυτή τη γενιά είχε στο μυαλό του ότι κάνοντας μουσική θα γίνει πλούσιος. Είμαστε μια γενιά τοποθετημένη στο έδαφος. Από τη μεριά μας εμείς οι τρεις κάνουμε μουσική έχοντας μια ιδεολογία μέσα μας και όχι ένα βίτσιο. Είναι στάση ζωής.»

(απόσπασμα από την συνέντευξή στον Χρήστο Μιχαήλ για το περιοδικό «Μετρονόμος»)

Αναζητώντας τον κυβερνήτη του Άρη, την Αφροδίτη, την βρίσκουμε στους Διδύμους και σε αντίθεση με την ίδια σύνοδο Δία/Ουρανού στον Τοξότη. Έτσι, βλέπουμε ότι τόσο ο Άρης, όσο και ο κυβερνήτης του Άρη, η Αφροδίτη (κυβερνήτες του άξονα των σχέσεων 1ου-7ου), εμπλέκονται στενά με την σύνοδο Δία/Ουρανού. Ο Ουρανός κυβερνά τον 11ο (φιλίες) και η σύνοδός του με τον Δία σε θέση κυριαρχίας, δίνει μία ιδεαλιστική χροιά και ένταση στο θέμα «φιλία», ομάδες, ομοϊδεάτες, μετατρέποντάς τα σε τεράστιο κεφάλαιο. Αυτό τονίζεται και από την σχέση Αφροδίτης/Ουρανού (φυσικοί κυβερνήτες 7ου-11ου), που εγγενώς κουβαλά την σπουδαιότητα της έννοιας «φιλία», κάθε αντισυμβατικό αλλά και μια ιδεαλιστική, σχεδόν απρόσωπη σχέση με τον έρωτα, που παίρνει τις διαστάσεις της αέρινης φύσης του, διατηρώντας όμως την φλογερή έντασή του, καθώς εκφράζεται μέσα από ένα ωροσκόπιο που η ένταση και η έκφραση είναι πρωταγωνιστές, αλλά μέσα από τον προσγειωμένο τρόπο της γήινης υπεροχής στον 1ο.

«Δεν κάνω πολλά όνειρα, ονειρεύομαι πολύ γήινα πράγματα, τα όνειρά μου είναι πολύ βαρετά. Δηλαδή, εγώ θα ονειρευτώ π.χ. Μια βόλτα στην παραλία, καλοκαίρι, ξυπόλυτη, στον ήλιο. Άμα ερωτεύεσαι, ονειρεύεσαι και το αντίστροφο. Ό,τι ξεπερνάει τη σύμβαση είναι έρωτας. Είμαι ερωτευμένη με τη μπάντα μου, με το Θέμη, με τον Γεράσιμο, με τον Κώστα, με την μάνα μου, με την τέχνη, δεν τους αγαπώ απλά, μετριοπαθώς! Τη βόλτα αυτή που σου περιέγραψα στην παραλία, την ερωτεύομαι!»

(Απόσπασμα από την συνέντευξή της στον Κωνσταντίνο Πλακώνα, Μάρτιος 2011)

Με όλα τα παραπάνω, συμπεραίνουμε ότι ο γήινος Άρης αυτός έχει χάσει κάτι από την αρχηγική του προδιάθεση και τον ατομικό του μονόδρομο, στην βαθιά σου ανάγκη να δράσει μέσα από κάτι συλλογικό. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν λειτουργεί σωστά, αλλά με άλλο σκοπό και σε άλλο δρόμο από αυτόν για τον οποίο είναι φτιαγμένος. Ωστόσο, μέσα στον 1ο οίκο και στο σταθερό ζώδιο του Ταύρου, δεν είναι εύκολο να χάσει ο άνθρωπος τον προσανατολισμό του και η ουσία της ύπαρξής του, δεν κρύβεται. Πώς θα μπορούσε με τρεις προσωπικούς πλανήτες στον 1ο οίκο;

Η ισορροπία του ανθρώπου πίσω από τον καλλιτέχνη, γίνεται κατανοητή αν μελετήσουμε τους βασικούς παράγοντες ενός ωροσκοπίου (Ήλιος – Σελήνη – Ωροσκόπος) και τις μεταξύ τους σχέσεις. Εδώ έχουμε τον Ήλιο και τον ωροσκόπο σε εξάγωνο με την Σελήνη, ενώ τα φώτα και ο Ωροσκόπος βρίσκονται σε στενές όψεις με Ποσειδώνα και Πλούτωνα δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην καλλιτεχνικότητα, την συναισθηματική ένταση και το ψυχικό βάθος. Αυτό που διακρίνει έναν μαγνητικό ερμηνευτή από έναν απλό τραγουδιστή.

Όλες οι δυσκολίες, οι αντιθέσεις και οι ευαισθησίες που προκύπτουν παρατηρώντας τον χάρτη, είναι η προϋπόθεση εκείνη που χρειάζεται για να αποκτήσει ο ερμηνευτής την ενσυναίσθηση εκείνη που κρίνεται απαραίτητη ώστε να βρίσκεται σε ουσιαστική επαφή με το συναίσθημα.

Εν Λευκώ

Η Σελήνη είναι και το κοινό. Ο τρόπος που επικοινωνούμε με το συλλογικό αίσθημα, που συντονιζόμαστε μαζί του και η ικανότητα να το επηρεάσουμε. Μια επικοινωνιακή Σελήνη σε αντίθεση με τον Ποσειδώνα, τρίγωνο Πλούτωνα, εξάγωνο Ήλιο και Ωροσκόπο, νομίζω πως περιγράφει πολύ καλά την ικανότητα της Μποφίλιου να επικοινωνεί συναισθηματικά με το κοινό της και να αντιλαμβάνονται οι «κεραίες» της την περιρρέουσα ατμόσφαιρα σε ένα δωμάτιο, ένα πάλκο ή ένα ολόκληρο στάδιο. Το καθοριστικό της τρίγωνο με τον Κρόνο, κυβερνήτη του Ζενίθ (καριέρα), είναι αυτό που κάνει την διαφορά στο μέτρο των αναλογιών μιας δημόσιας προβολής.

Μιλώντας για έναν άνθρωπο που η φωνή του τον φέρνει στο προσκήνιο, θα αναρωτιόταν κανείς που φαίνεται στον χάρτη αυτό το θείο δώρο.
Η φωνή εξαρτάται από τις φωνητικές μας χορδές και οι τελευταίες βρίσκονται στον λαιμό, ένα μέρος του σώματός μας που αντιστοιχεί στο ζώδιο του Ταύρου. Κυβερνήτης του Ταύρου είναι η Αφροδίτη και εδώ βρίσκεται στους Διδύμους στο 2ο φυσικό της οίκο, σε αμοιβαία υποδοχή με τον Ερμή (κυβερνήτη της φωνής της) που βρίσκεται στον Ταύρο και κάνει τρίγωνο με το ζενίθ, κάτι που δείχνει ότι υπάρχει ένα μήνυμα να επικοινωνήσει σε δημόσιο επίπεδο (10ος). Η ίδια Αφροδίτη σε αντίθεση με τον αυξητικό Δία και τον Ουρανό, της χαρίζουν εύρος και ξεχωριστό μέταλλο.

Νομίζω πως αξίζει σε αυτό το σημείο να δούμε κάτω από ποιες αστρολογικές συγκυρίες ήρθε η ευκαιρία που περίμενε αυτή η φωνή για να αρχίσει το ταξίδι της.

«Το 2004, πήρε μέρος στη Δεύτερη Ακρόαση της δισκογραφικής εταιρίας “Μικρή Άρκτος”, διευθυντής της οποίας είναι ο στιχουργός Παρασκευάς Καρασούλος. Κατάφερε να κερδίσει τις εντυπώσεις, με αποτέλεσμα να συμμετάσχει ερμηνεύοντας δύο τραγούδια στο άλμπουμ “Δεύτερη Ακρόαση της Μικρής Άρκτου”, το οποίο με τα 17 τραγούδια που περιείχε συνέστησε στο κοινό νέους καλλιτέχνες.» (Βικιπαίδεια)

 

Ασπιρίνη

Επειδή δεν έχουμε συγκεκριμένες ημερομηνίες της ακρόασης, θα δούμε τον προοδευτικό της χάρτη για το έτος 2004 στη μέση ημερομηνία του μέσου μήνα 15-06-2004. Στον εσωτερικό κύκλο βλέπουμε τις γενέθλιες θέσεις, στον κεντρικό τις προόδους και στον εξωτερικό τις τρέχουσες διελεύσεις της εν λόγω ημερομηνίας, από τις οποίες θα λάβουμε υπόψη μόνο τους αργούς πλανήτες.
Οι πρόοδοι είναι κατά προσέγγιση και γι’ αυτό μπορεί να αποκλίνουν ελάχιστα από όριο ανοχής, είναι όμως όψεις που βρέθηκαν εντός ορίου ανοχής για την τρέχουσα χρονιά που εξετάζουμε.

Αναζητώντας τα βασικά στοιχεία που υπόσχονται μια ανάλογη εξέλιξη, βλέπουμε την θέση του προοδευμένου Μεσουρανήματος που σχηματίζει όψη τριγώνου με τη γενέθλια Αφροδίτη, μία ιδανική συγκυρία για καλλιτεχνική προβολή.
Η θέση της προοδευμένης Σελήνης στον 12ο οίκο, θα μπορούσε να μας προβληματίσει, αλλά η πρόσφατη μετακίνησή της στον Κριό, δείχνει πως η εποχή εγκυμονούσε νέα ξεκινήματα.

Την περίοδο εκείνη η προοδευμένη Σελήνη έκανε ένα εξάγωνο με την γενέθλια Αφροδίτη, ενώ η προοδευμένη Αφροδίτη έκανε σύνοδο με την γενέθλια Σελήνη. Αυτή η διπλή ενεργοποίηση της σχέσεις των ίδιων πλανητικών σωμάτων, της εξασφάλισε μία εύνοια που θα αναδείκνυε τα ταλέντα της.

Η συνάντηση του προοδευμένου Ήλιου (κυβερνήτη 5ου) με τον γενέθλιο Ερμή (κυβερνήτη της Αφροδίτης της και του 3ου οίκου) φώτιζε την δυνατότητα σημαντικών συμβολαίων (3ος), σαν αυτό με την δισκογραφική «μικρή άρκτος», κάτι που προκύπτει και από την συνάντηση της προοδευμένης Αφροδίτης με την Σελήνη στον 3ο.

Την ίδια περίοδο ο Δίας βρισκόταν στην Παρθένο, πραγματοποιώντας όμορφα τρίγωνα, τόσο με το γενέθλιο Μεσουράνημα, όσο και με τους πλανήτες της στον Ταύρο. Ο τράνζιτ Κρόνος βρισκόταν στον Καρκίνο στην ακμή του 4ου γωνιακού φέρνοντας τις προκλήσεις και τις εμπειρίες στον άξονα της οικογένειας – καριέρας (4ος-10ος). Ήταν η στιγμή να περάσει σε κάποιου είδους ωριμότητα στα αντίστοιχα θέματα.

Λίγα λόγια για την γενέθλια χρονιά της

Με αφορμή το γεγονός ότι η νεαρή ερμηνεύτρια έκλεισε τα 30 της χρόνια, πριν μόλις λίγο καιρό, ίσως να είχε ενδιαφέρον να δούμε τι της επιφυλάσσει το πλανητικό σκηνικό για το τρέχον γενέθλιο έτος της.

Χωρίς καμία αμφιβολία, αυτή η γενέθλια χρονιά έχει αρκετούς λόγους να θεωρηθεί σταθμός. Για μία καλλιτέχνη, και δη τραγουδίστρια, η χρονιά που ο προοδευμένος Ωροσκόπος κάνει σύνοδο με την γενέθλια Αφροδίτη, είναι μία χρονιά που θα έχει την ευκαιρία να λάμψει, εκπέμποντας προς τα έξω τον καλύτερό της εαυτό. Αυτό από μόνο του, ως πλανητική συγκυρία, δεν θα έφτανε αν μέσα στην τρέχουσα χρονιά δεν υπήρχαν οι ανάλογες ενεργοποιήσεις από τους εξοκρόνιους διελαύνοντες.

Έτσι, τόσο ο Ουρανός από τον Κριό, που θα πραγματοποιήσει δύο εξάγωνα ακριβείας μέσα στο έτος, όσο και ο Δίας, με την σύνοδο στην γενέθλια αντίθεση Αφροδίτης/Ουρανού, πρόκειται να ενισχύσουν καθοριστικά την επιρροή του προοδευμένου ωροσκόπου σε σύνοδο με την γενέθλια Αφροδίτη. Μην ξεχνάμε ότι το εξάγωνο του διελαύνοντα Ουρανού προς την γενέθλια Αφροδίτη, ενεργοποιεί την ίδιας φύσης γενέθλια όψη αντίθεσης Αφροδίτης/Ουρανού, αυξάνοντας δραματικά την πιθανότητα να φέρει ένα γεγονός της φύσης αυτής, μέσα στην χρονιά. Λαμβάνοντας λοιπόν υπόψη μας ότι η Αφροδίτη είναι κυβερνήτης του 2ου και του 7ου, μπορούμε να συμπεράνουμε ότι ξαφνικές οικονομικές ευκαιρίες ή ανατροπές, ένας κεραυνοβόλος έρωτας και μία σημαντική συνεργασία, είναι μόνο ένα μικρό, χαρακτηριστικό δείγμα αυτών που θα περίμενε κανείς.

Ο λόγος που θεωρώ ότι η παραπάνω δεδομένες πλανητικές συνθήκες συνηγορούν ώστε η χρονιά να είναι «αφιερωμένη» περισσότερο στο θέμα των σχέσεων, ισχυροποιείται από δύο σημαντικούς παράγοντες. Ο ένας είναι ότι φέτος η Νατάσσα πρόκειται να βιώσει την πρώτη επιστροφή του Κρόνου, που από γενέθλια θέση βρίσκεται μέσα στον 7ο οίκο των σχέσεων και σε αντίθεση με τον γενέθλιο Ήλιο της (ένας άντρας στην ζωή μιας γυναίκας), αλλά και τρίγωνο με την Σελήνη.

Θα πρέπει να συνυπολογίσουμε λοιπόν ότι η περίοδος της στάσης του Κρόνου στις 29ο του Ζυγού, πραγματοποιώντας όψεις με τα φώτα της, ουσιαστικά επί μήνες, ήταν μία περίοδος σπουδαίων εμπειριών και ωρίμανσης. Τον Οκτώβριο του 2012, τότε που ο διελαύνων Κρόνος θα πραγματοποιήσει τη σύνοδο με τον γενέθλιο Κρόνο, μέσα στον 7ο, ουσιαστικά θα εγκαινιάζει έναν καινούργιο κύκλο ζωής, μετά από μία μακρά περίοδο εμπειριών που θα κρίνουν αν μπόρεσε να εξισορροπήσει κάτι από την γενέθλια ανάγκη να βρει τις ισορροπίες της μεταξύ δέσμευσης, έκφρασης, καριέρας και συνεργασιών.

Ο δεύτερος παράγοντας για να καταλήξω στο συμπέρασμα της υπεροχής των θεμάτων σχέσεων και συνεργασιών, είναι ότι εδώ βλέπουμε μια προοδευμένη Σελήνη στον Καρκίνο (στον 4ο), όπου με το αίτημα της συναισθηματικής ασφάλειας, περίπου 2 μήνες μετά τα γενέθλιά της, θα βρεθεί σε θέση ταυ-τετραγώνου με τον άξονα 1ου-7ου.

Για την ακρίβεια, αυτό θα συμβεί τον Ιούνιο του 2012 όπου ταυτόχρονα ο προοδευμένος Ωροσκόπος θα βρίσκεται εντός ορίων μιας μοίρας ανοχής σε συγκλίνουσα σύνοδο με την Αφροδίτη. Ταυτόχρονα, ο διελαύνων Πλούτωνας (κυβερνήτης 8ου και με γενέθλια θέση στον 7ο) θα βρίσκεται σε τρίγωνο με τον γενέθλιο Άρη, κυβερνήτη ωροσκόπου στο 1ο. Με δεδομένο ότι η Αφροδίτη κυβερνά τον 7ο, σημαίνει ότι έχουμε μία εξαιρετικά ισχυρή ενεργοποίηση του άξονα 1ου-7ου. Σε όλο αυτό, τον χαρακτηριστικό τόνο του έρωτα τον δίνει η προοδευμένη Αφροδίτη στον Καρκίνο, όπου τον ίδιο μήνα θα βρίσκεται και εκείνη σε συγκλίνων εξάγωνο με τον γενέθλιο Άρη, με ανοχή μισής μοίρας, μία όψη που προοιωνίζει ένα φλογερό έρωτα με έντονα αισθήματα και σεξουαλική ένταση.

Ιδιαίτερα που η συγκυρία θέλει μέσα στον ίδιο μήνα (Ιούνιο), ο διελεύνων Δίας στις 0ο των Διδύμων να κάνει σύνοδο με τον προοδευμένο Άρη της, υποβοηθώντας την κατάσταση. Ο προοδευμένος Άρης και το πέρασμά του στην μηδενική των Διδύμων, δείχνει μία κορυφαία μετακίνηση δυνάμεων δράσης και πέραν αυτού, βρίσκεται πλέον στο ζώδιο της Αφροδίτης. Η νέα θέση του αυτή, θα τονιστεί δυναμικά και από την έκλειψη Ηλίου στις 0ο των Διδύμων, που θα έχει προηγηθεί λίγες μέρες πριν. Με δεδομένο ότι η διελαύνουσα Αφροδίτη θα βρίσκεται από τον προηγούμενο μήνα σε ανάδρομη φορά και σχεδόν όλο τον επίμαχο Ιούνιο, στο ζώδιο της γενέθλιας Αφροδίτης της στους Διδύμους, είναι και η πινελιά στην λεπτομέρεια που κάνει την διαφορά.

Θα ήθελα να αρκεστώ στην ανάλυση αυτής της αισιόδοξης προοπτικής για ένα νέο κορίτσι και να περιοριστώ στις ευχές μου για έναν μεγάλο έρωτα! Μπορεί όχι και τόσο σταθερό, αλλά με γενέθλια Σελήνη στους Διδύμους και Αφροδίτη αντίθεση Ουρανού, το ζητούμενο της Νατάσσας Μποφίλιου δεν είναι η σταθερότητα, αλλά η έξαψη που της υπόσχεται η χρονιά.

Φτάνοντας στο τέλος αυτής της παρουσίασης, πρέπει να πω πως όταν επιλέγει κανείς τον καλλιτέχνη που θα παρουσιάσει, συνήθως οδηγείται από έναν θαυμασμό ή τουλάχιστον από κάτι που «του κάνει» στον άνθρωπο που ψάχνει να βρει μέσα στον χάρτη. Τι νόημα έχει να ψάχνεις το «ελάττωμα», όταν αυτό που θέλεις από τον άνθρωπο, είναι τον χαρισματικό καλλιτέχνη;
Αυτό που στην εποχή μας φαίνεται να ζητά το κοινό από τον καλλιτέχνη, έτσι ώστε να τον καταχωρήσει σαν κάποιον που ήρθε για να μείνει, είναι την αυθεντικότητα. Κάτι που η Νατάσσα Μποφίλιου το έχει με το παραπάνω!

Για το όποιο ελάττωμά της, ας μιλήσει η ίδια. Οι Κριοί άλλωστε, είναι αρκετά εγωιστές για να δώσουν σε άλλον τη χαρά της πρωτιάς να μιλήσει για τα δικά τους ελαττώματα:

«Τι βλέπεις στον εαυτό σου που δεν σου αρέσει και τόσο;»
Ένα σωρό πράγματα! Πολλές φορές δεν είμαι συγκεντρωμένη σε όσα πρέπει να κάνω. Οφείλω να βελτιώσω την τεχνική μου και να είμαι λιγότερο οξύθυμη, γιατί συχνά εκνευρίζομαι και… χύνω την καρδάρα με το γάλα…»

(συνέντευξη στην Τασούλα Επτακοίλη για το περιοδικό «Κ» της Καθημερινής)

Κλασική περίπτωση Κριού τα παραπάνω λόγια.

Ποιοι στίχοι θα μπορούσαν άραγε να εκφράζουν μοναδικά έναν γνήσιο Κριό με ωροσκόπο Κριό;

«…Με τσιγάρα βαριά
μια βουτιά στα βαθιά
κι επιπλέω,
κι ας μην είναι σωστό,
πάντα ό,τι σκεφτώ
θα το λέω….»

 

Αυτό θέλουμε και αυτό περιμένουμε από ένα χαρισματικό Κριάρι σαν την Νατάσσα Μποφίλου. «Κι ας μην είναι σωστό, πάντα ό,τι σκεφτεί, να το λέει!». Άμα το ερμηνεύει κιόλας, ακόμα καλύτερα…

 

http://KESHaHmgoRQhttp://www.youtube.com/watch?v=KESHaHmgoRQ

Κάτια Κ.

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments